Die taal wat ek liefhet

Marius Titus het eens gesê-” Mens word die beste jouself in die taal wat jy liefhet – Afrikaans vir my”

Die volgende  gediggies druk dan ook my liefde vir my taal in woorde uit . . . .

Uit: Mure

Ons taal het in die grond geweek

oor baie dae, baie nagte,

soos in die winter reën – en toe

in vinkel, vetkousie, kiesieblaar,

koesnaatjie, kanniedood geblom.

W.E.G. Louw

Ons praat hom in die skuilte

in ons blyskap en ons smart

maar waar ‘n taal die wêreld vul

praat ons na ‘n ander hart.

Herman Engelbrecht

Gewis, ons is nie water genoeg nie!

Laat ons brak taal

riettaal word, en ruigte-en-reiertaal.

Laat die son hom wit

skrik in die hekelwerk van takke.

Uit die oksels van die die elshout spruit

varings om tussen die woorde te pak,

en by die groen kerse van die kiepersol

lees ons klinkers van ‘n nuwe menslikheid.

Wilma Stockenstrom

2 thoughts on “Die taal wat ek liefhet

Lewer kommentaar

