Liewe Maan

Ek “leen” hierdie pos by ‘n vriendin.

“‘n Vrou in haar goue jare, wat elke dag onverskrokke tegemoet gaan; wat graag vir jonger mense wil wys hoeveel pret mens kan hê as jy grys en wys is en wat daarvan droom om Senior Burgers, in Senior Tieners te verander. ”

Sy het soos ‘n verfrissende briesie oor die internet na my toe aangewaai gekom. Gaan kuier gerus hier by haar op haar blog . . . .

      1. Ek leen die skildery van die maan en ek leen die woorde van die ou, halfvergete Afrikaans FAK liedjie “Liewe Maan”.
        Ek leen dit omdat dit vir my mooi is.
        Ek leen dit omdat Afrikaans vir my mooi is.
        Ek leen dit omdat ek vanaand so voel . . .soos die woorde van hierdie liedjie . ..

        Die skildery is gedoen deur Susan Kemp

    1. Susan se volmaan

      Volmaan

      Liewe maan, jy seil so langsaam deur die awendwolke heen.
      Jy’s so kalm en ook so rustig; kon ek daardie rus maar leen.
      Treurig staar ek in die verte na jou stille eensaam baan.
      O, hoe wreed is tog die noodlot–nooit sal ek na jou kan gaan.

      Liewe maan, ek wil my smarte aan jou luist’rend oor vertel,
      wie dit is wat steeds my harte met ‘n teer herinn’ring kwel.
      My geheim is by jou veilig; sien dus maar my trane aan.
      My verlange is my heilig, maar ek weet jy sal verstaan.

Lewer kommentaar

