êrens is jy

Hierdie gediggie deur Antjie Krog verskyn in haar bundel “Eerste Gedigte” wat in 1984 verskyn het.

Die gediggie kon net sowel deur myself geskryf gewees het. Elke woord is ek.

Ek weet nie wie jy is nie, wat jou naam is nie, waar jy woon nie en hoe jy lyk nie. Ek weet nie of jy iemand is wat ek ken nie en of ek jou nog nie ontmoet het nie. Ek weet nie watter taal jy praat nie, maar ek weet jy praat my sieltaal en my lyftaal en as jy my vind, sal ons nooit ophou praat nie, al praat ons nie.

Ek soek nie na jou nie. Jy sal my vind . . . . .

En as jy my gevind het, sal ek jou volslae liefhê.

êrens was jy . . .


ERENS IS JY

hier waar ek nou skrywe

weet ek dat jy êrens is

dat jy ook nou lê onder die oop venster

en uitkyk na die donsige maan op die werf

ek is al drie jaar lank op soek na jou

en waar jy ookal is

ek sal jou vind

en as ek voor jou staan

sal ek weet:  ek is vir jou gemaak

na jou liggaam is ek geskape

na jou maat gevorm

ek is gesny uit jou been

jou denke sal myne omhels

jou begin sal my begin wees

jou einde my einde

jy sal my bestyg soos ‘n gier

en in my maagdelikheid jou nes kom bou

want na jou liggaam is ek gemaak

na jou maat gevorm

en as ek die dag my hand in joune sit

sal ek my padkaarte bêre met die wete:


my reise op soek na jou is nou verby.




7 thoughts on “êrens is jy

    • Baie dankie Lesley. dit is regtig ‘n baie mooi liefdesgediggie. Ongelukkig kan ek nie jou blog opspoor nie. Het jy vir my ‘n naam of ‘n link?

Lewer kommentaar

