Boesman Onse Vader

Boesman Onse Vader

9 thoughts on “Boesman Onse Vader

  1. Ek het hierdie Onse Vader vir ons NG Kerk Oranjemund Namibia gedoen…………..bly dit word versprei! Annette Schoeman

  2. Ek is baie bly ek weet nou wie dit gedoen het. Dit is baie mooi gedoen, Annette. Ek kan nie onthou waar ek dit gekry het nie. Daar was nie ‘n verwysing na die ”outeur” nie.
    Jy moet meer van sy gedigte doen en vir my stuur. Ek hou baie daarvan

  3. Pingback: Boesman Onse Vader – hannesbrandtword

Lewer kommentaar

