Swart op Wit – Annelie Botes

Hierdie is my eerste poging om te ”reblog”. Ek hoop dit werk, want ek wil hierdie deernisvolle en puik stukkie skryfwerk deur Lidia Theron graag met my medeliefhebbers van ons taal en boeke deel.
Geniet dit, soos ek dit geniet het!

voormyvensterverby

Kan ‘n mens werklik ‘n skrywer ken as jy haar boeke gelees het? Kan jy werklik sê “O, ek ken haar, eintlik ken ek haar nogal goed.” Nee, jy kan nie, jy kan bloot ‘n sekere soort waarneming maak, maar of dit reg is? Nee, nie noodwendig nie. Ek was gelukkig om vir Annelie Botes effens, let wel effens beter te leer ken. Tog ken ek haar steeds nie goed genoeg om te weet of sy ‘dalk, ooit of nooit‘ ’n sekere uitlating sal maak nie. Kan mens Sondag na Sondag as jy ‘n joernalis se rubrieke lees, sê jy ken die joernalis of dat jy weet hoe hulle sal skryf? Nee, ek dink ook nie so nie.
Al is Annelie Botes vir jou ‘n rolmodel, al hang jy aan haar lippe en al lees jy elkeen van haar boeke, ken jy haar steeds nie. Al lees jy op ‘n…

View original post 1 069 more words

One thought on “Swart op Wit – Annelie Botes

Lewer kommentaar

